Het is bijna zo ver!

3 oktober 2012 - Rotterdam, Nederland

Hee allemaal!

Wat leuk dat jullie naar mijn reisblog kijken!

Ik ga morgen weg en ben nu bijna klaar met de voorbereidingen. Het is wel heel gek om een backpack in te pakken voor 6 maanden. Ik heb hem nu grotendeels ingepakt, maar hij is nu al helemaal vol, dus ik hoop dat de rest er ook maar bij past..

Ik 5 oktober aan in Delhi en ik ben erg benieuwd wat ik daar allemaal ga zien en wat ik verder in India ga meemaken. Het zal waarschijnlijk een onvergetelijke ervaring worden, dus ik hoop dat ik af en toe kan laten weten hoe dat me afgaat.

Daarna ga ik naar Nieuw-Zeeland. Daar heb ik ook veel zin in, want ik heb foto's gezien en de natuur ziet er daar zooo mooi uit! Dus ik ga daar veel wandelen en hopelijk heel veel moois zien.

In Australië heb ik nog bijna niets gepland. Hier vlieg ik naar Hobart, de hoofdstad van Tasmanië, vanwaaruit ik via Melbourne naar Cairns ga reizen.

Nu duurt het nog ongeveer 16,5 uur voor ik wegga en ongeveer 31 uur voor ik in India aankom!! Ik hoop dan snel een berichtje te kunnen plaatsen van m'n eerste indrukken!

Liefs Nadine

1. Joris`:
    4 oktober 2012
    Wat een mooie plannen, wordt zeker heel vet! Heel veel plezier!
  2. Carlijn:
    Heel veel plezier Nadine! Ben heel benieuwd naar al je verhalen :) x
  3. Guus:
    4 oktober 2012
    Ik ben hartstikke jaloers. Hoop je daarom over 6 weken in New Dehli te zien, zodat je ons India kunnt laten zien.
  4. Pluck:
    Dienie! Ik hoop dat je vlucht goed verloopt! Het wordt zo ontzettend fijn! Xx
  5. Margret:
    7 oktober 2012
    Nadine, wat stoer dat je de eerste dag meteen de stad in bent gegaan. Wat een ervaring met al die kleine mensjes daar!
    Geniet ervan! we missen je nu al!xxxxxM
  6. Oma Greetje:
    7 oktober 2012
    Heel veel nieuwe ontdekkingen en veel plezier en een dikke kus van oma!!!